Miért jó, ha esküvőszervezővel szervezed a Nagy Napot!

Esküvőszervező – miért jó, ha kéznél van?

Szerintetek miért jó, ha egy esküvőszervező segítségét kéritek a szervezésben? Mikor lehet felvenni vele a kapcsolatot?
Az esküvőszervezőt gyakorlatilag már a leánykérés után meg lehet keresni, miután a nagy kérdés utáni örömmámorból egy picit rendeződtek a gondolataitok. Még akkor is, ha nincsenek elképzeléseitek a részletekről. Elsőre nem is hinné az ember, hogy mennyi minden apróbb és nagyobb dolog lehet, amik együtt alkotják majd a nagy egészet és teszik az esküvőtöket emlékezetessé.
A szervező segít nektek, hogy a kezdeti elképzeléseiteket csiszolhassátok, bővíthessétek, pontosíthassátok. Természetesen vannak olyanok, akik már régóta tervezik az esküvőjüket és komplett tervvel állnak elénk. Ez is jó. Ilyenkor a minél tökéletesebb, tervekhez igazodó megvalósítás lesz a feladat.

Mire is kell gondolni egy szervezéskor?

Először is érdemes végiggondolni, hogy mekkora esküvőt szeretnétek? Kicsit? Nagyot? Mekkora a rokonság, hányan vannak a barátok? Mennyi embert terveztek meghívni? Esetleg egy vagy több napos bulit terveztek? Itt még nem kell pontos létszámot megadni, de a nagyságrend miatt fontos tudni egy körülbelüli számot.

Ez határozza meg ugyanis a következő lépéseket. Például a helyszínt. Lehet akár Budapesten, vagy vidéken a nagy napotok, a szervező ez alapján tud nektek ajánlani választási lehetőségeket attól függően, hogy a helyszínt is milyen stílusban képzelitek el? Elegáns? Lazább, fiatalos? Bohókás, vicces? Lagzinak való vagy kevésbé bulizós?
Gyakorlatilag ez a két dolog adja meg a vázat és ezek után lehet tovább „díszíteni” a terveket.

A szolgáltatók keresése előtt már érdemes lehet elég pontosan megálmodni, hogy mikorra is tervezitek az esküvőtöket. Ha még napot nem is tudtok, de legalább az évet és a hónapot. Ez ugyanis már nagy segítség a keresésben. Lehet szűkíteni a kört, illetve pontosabb infókkal megkeresni a szolgáltatókat.

Vannak bizonyos szolgáltatók, akiket érdemes mielőbb lefoglalni, mivel a jók nagyon kelendőek – akár már következő év végéig teli a naptáruk. Sokkal jobb érzés, ha Ti tudtok válogatni a szolgáltatók közül és nem azok közül választani, akik maradtak – mert akit pl. Ti akartatok, ő már foglalt. Esetleg az elsőkkel való egyeztetés alapján tudjátok eldönteni, hogy mikorra is tűzzétek ki a dátumot. Utána már ennek mentén lehet haladni a többiekkel. A dátumot már akár a helyszín kiválasztása is befolyásolhatja, hogy mikorra is tudnak helyet biztosítani nektek.

A szervezésben sokat segíthet, ha ellátogattok esküvő kiállításokra és ide el tud kísérni Titeket is az esküvőszervező. Mivel ő már sok szolgáltatót ismer, ezért tud ötleteket adni vagy célirányosan elvezet Titeket ahhoz a szolgáltatóhoz, akire nektek szükségetek lehet az elképzeléseitek alapján.

Miután az elképzeléseitek megvannak és közösen kitaláltátok, hogy milyen stílusú esküvőt is szeretnétek, a kapott információk, instrukciók alapján az esküvőszervező nekiáll összeállítani nektek egy csomagot – benne árajánlatokkal, ajánlásokkal. Ezekből tudjátok kiválasztani a nektek leginkább megfelelő ajánlatokat. És ami fontos, nem nektek kell keresgélnetek. Megteszi ezt helyettetek a szervező.

Miután a csomag összeállt, megtaláltátok a számotokra legmegfelelőbb szolgáltatókat, az esküvőszervező egyeztet, tárgyal velük, lefoglalja őket a nagy napra. A későbbiekben az egyeztetést is rá tudjátok bízni, ő a Ti érdekeiteket szolgálja.
Fontos az is, hogy miután egyedileg megvannak a szolgáltatók, érdemes lehet velük együtt is megbeszélést tartani. Sokszor vannak átfedések a munkájukban, az előkészületek során vagy magán az esküvőn. A szervező feladata, hogy ezeket átlássa és koordinálja, hogy minden zökkenőmentesen menjen és nektek ne ezekre a részletekre kelljen figyelni, hanem csakis az ünneplésre.

A szervező az esküvő napjára egy forgatókönyvet is össze fog állítani. Ő pontosan tudja, hogy kinek, mikor, hol kell lennie – legyen ez a szolgáltató, a násznép, a tanúk vagy akár Ti magatok – és figyel arra, hogy minden rendben menjen. (pl: meglepetés tánc, zene indul, plusz kellék a zenéhez – időben ott legyen, ahol kell).

Miután pedig végetért a nagy nap, a vendégek is hazamentek – csupa jó emlékkel a szívükben – tudja koordinálni a szolgáltatók „levonulását”, elpakolását, későbbiekben az elszámolásokat velük.

Természetesen nem kötelező a teljes szervezést kérni. Szívesen áll rendelkezésre akkor is, ha csupán 1-1 szolgáltató felkutatásában kéritek a segítségét, esetleg az esküvő napjára kéritek, hogy fogja össze a teendőket, hogy Ti az ünnepléssel és magatokkal foglalkozzatok.

Árainkat megtaláljátok a honlapunk Árak menüpontjában.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

.cata-page-title, .page-header-wrap {background-color: #e6b1b3;}.cata-page-title, .cata-page-title .page-header-wrap {min-height: 250px; }.cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .title-subtitle *, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs *, .cata-autofade-text .fading-texts-container { color:#FFFFFF !important; }.cata-page-title .page-header-wrap { background-image: url(https://www.atiwedding.hu/wp-content/uploads/2018/01/oszibnvkiallitas2015-fejlec.jpg); }.cata-page-title.cata-page-title-image.cata-use-overlay .page-header-wrap:before { background: rgba(0, 0, 0, 0.3); }